Yhdistys

Satamasaarelaiset ry

Satamasaarta hallinnoi Satamasaarelaiset ry, jonka jäseniä kaikki kesämajan omistajat ovat.

Yhteisistä asioista päätetään kesällä pidettävässä vuosikokouksessa sääntöjen sallimalla tavalla. Kokouksessa hyväksytään tilinpäätös ja toimintakertomus edelliseltä vuodelta sekä valitaan uusi hallitus ja päätetään talousarviosta sekä toimintasuunnitelmasta seuraavalle vuodelle.

Satamasaarelaiset ry:n toiminnasta vastaa hallitus. Hallitus johtaa ja kehittää saaren toimintaa sekä neuvoo saarelaisia. Sillä on myös velvollisuus puuttua mahdollisiin epäkohtiin ja sääntörikkomuksiin. Hallitus toimii saarelaisten edustajana Helsingin kaupunkiin päin.

Yhteys hallitukseen

Satamasaarelaiset ry:n hallituksen tavoitat käyttämällä yhteydenottolomaketta

Puheenjohtaja Mattias Lindroth, p. 050 337 6351, puheenjohtaja@satamasaarelaiset.fi

Huom: ilmoitathan osoitteen tai muun yhteystiedon muutoksen hallituksen puheenjohtajalle.